η μουσικη της απεραντοσυνης (ταξιδι στην Ισλανδια μερος 2ο)

Glossoli απο τους sigur ros (προφερεται σιγουρ ροουζ)

Προσπαθω να βρω μιαν αρχη για να σας ξετυλιξω το ταξιδι μου. Περνώ βιαστικά τις φωτογραφιες, το ημερολογιο , τις σκεψεις μου. Αραδιασμενα σε 3917 χιλιομετρα.

Οριζοντας σε 360 μοιρες,  βρυα που φυτρωνουν πανω σε παλια λαβα, βραχοι απ οπου κρεμονται αστραφτερες υδατινες κουρτινες, παγωμενες κοιλαδες που μεταμορφωνονται σε λιμνες-καθρεπτες , γη που κοχλάζει , που αχνιζει . Σιωπή παγωμενου αέρα, γιγαντιαια βιαστικά συννεφα, ταξιδι νωχελικων παγοβουνων.

αν μπορουσα να σκεφτω μια αισθηση , εκεινη θα ερχοταν απο την παιδική μου ηλικια, μεσα σ ενα φακελακι που οταν την ριχναμε στη γλωσσα μας εκανε μικρες συνεχομενες εκκριξεις -γαργαληματα στους γευστικους καλυκες και …μας επειθε οτι γινεται κατι Μαγικό εκει μεσα.

Μεχρι να επιλεξω τις φωτογραφιες δειτε αυτο το βιντεο μεχρι το τελος

EΔΩ περισσοτερα videos

10 σκέψεις σχετικά με το “η μουσικη της απεραντοσυνης (ταξιδι στην Ισλανδια μερος 2ο)

  1. …ειτε ενα ταξιδι σ ενα ζωντανο εργαστηριο οπου μαγικά η φυση προκαλεί φαινομενα-πειραματα. Ενοιωσα πραγματικά την εκπληξη και τον θαυμασμο ενος παιδιου.

  2. ανασυγκροτηση για να βαλεις σε ταξη τις σκεψεις, that is..
    σε μια παραγραφο το ταξιδι, και αφου οι φαλαινες περιγραφηκαν, απομενουν τα υπολοιπα..
    το βιντεο με τα σιγουρακια -σιγουρ οπως βλεπω ειναι το σωστο -δεν το ειδα ακομη.. εχω καιρο πιστευω ως την επομενη αναρτηση να βρω πισι καταλληλο για να τα δω l8er..
    εξαλλου τωρα εχω μια πεινα -εκανα συνειρμο το glossoli με το brocoli-

  3. @ επ!ναρίτα, τα δωρα δε τα χαρίζουν (εχεις δίκιο ,ειναι αγριευτικά)
    @ λειλά, μου βγηκε ενοχικό συνδρομο λογω φαλαινών και ειπα να σας καλοπιάσω για σιγουριά με σιγουρ ;-ρ

  4. Παράθεμα: παιζοντας Κουτσό με τις σκεψεις μου « chez mon double

Σχολιάστε