περπατάμε ή προχωράμε?

P6063272

οn marche ou on avance?

12 thoughts on “περπατάμε ή προχωράμε?

  1. Ανάλογα με τη διάθεση,»περπατάμε» μου μοιάζει κάπως συμβατικό,κουρασμένο,υποταγμένο,ενώ «προχωράμε» με πάει κάπως στο πιο αισιόδοξο…

    Bonjour…

  2. μάλλον και τα δύο μαζί…

    άσχετο αλλά μ’ αρέσει το σχέδιο στα πλακάκια!!!

    υγ. βέβαια μόλις θυμήθηκα το άλλο φιλοσοφικό ερώτημα

    ça passe ou ça casse?

  3. on .. avalanche!

    ξερω…. εκτος τοπου. και χρονου..

    αλλο: τι θα ελεγες για το μπουσουλαμε; -σε απαντηση στη λεμονατη που λεει οτι το περπατημα το καμουμε περπατωντας με τα ποδια, αντιτασω(!!) και περπατωντας με τα χερια, ή μπουσουλωντας…. –

  4. λειλα πολυ μου αρεσε η προσεγγιση σου
    εγω το πηρα με την ετυμολογικη του εννοια περι + πατω δηλαδη χρησιμοποιω τα ποδια μου για να κινηθω αλλα η μεταφορικη του εννοια ειναι ακομα καλυτερη!

  5. συμβαίνουν και τα τρια: αλλα κυριως το πρωτο. μια φωτογραφια που εφτασε στο μειλ μου με εβαλε σε σκεψεις.
    2-το σχεδιο στα πλακακια μου αρεσε και εμενα παρα πολυ
    3-εκει που περπατουσα,σταθηκα και σκεφτηκα τις Λεξεις (αλλα μονο αυτες)

Σχολιάστε

