εαρινη αποδρασις in the plain of Tragaia

Το σαββατο καναμε βολτα με τα ποδηλατα. ή μαλλον καναμε βολτα τα ποδηλατα. Οι δρομοι ηταν λασπωμενοι και γεματοι τεραστιες λακουβες με νερα και αναγκαστηκαμε να κοβουμε συνεχως απο την παραλια.

Την κυριακη κινηθηκαμε με σιγουρια κανοντας την εξης διαδρομη. Ξεκινησαμε απο τον πυργο Μπαζαιου στην πεδιαδα της Τραγαιας . Αρχικα ηταν καπως ετσι. Εχω παρατηρησει οτι το πρωτο χρωμα που εμφανιζεται την ανοιξη ειναι το κιτρινο και αμεσως μετα το ασπρο. Ακολουθει το μωβ με το φουξια

p3292283

παχιοι ισκιοι

p3292287

και αλλοι οχι τοσο

p3292297

ενα μοναχικο φραγκοσυκο εκτος εποχης

p3292294

λειχηνες

p3292296

που ειναι προφανως κολλητικες , εαν κρινω απο τα δεντρα

p3292300

χλοερα λιβαδια (οπου ξαπλωσαμε )

p3292299

ενα βουλισμενο σπιτακι

p3292307

και πανω τι βλεπω?

p3292281

εδω στο μεσο της διαδρομης

p3292312

εξω απο το Χειμαρρο ενα σκυλακι αρχισε να γαυγιζει και ετσι καποιοι βγηκαν στα μπαλκονια

p3292311

αλλα εμενα το ματι μου σκαλωσε στο μπλε

p3292314

ξανα

p3292320

πριν φτασουμε στο Τσικαλαριο, με ενα αδιακριτο κλικ (ισως και περισσοτερα) ο υπνος του γερακου περασε στην αιωνιοτητα

p3292321

διασχισαμε το δρομο και συνεχισαμε

p3292334

και βγηκαμε στο μονοπατι

p3292333

και μετα σε αλλο, ο ηλιος ειχε κρυφτει

p3292336

περασαμε το ρυακι εξω απο την Αγια Παρασκευη. Αλλα αυτες οι γιγαντιαιες σαυρες -σχεδον δεινοσαυροι δε σταθηκαν να τις φωτογραφισω

p3292339

εδω μας φανηκε οτι ειδαμε ενα χομπιτ (και ετσι ο τελευταιος ξεχασε to close the door)

p3292348

σιγουρα ομως εχει πολλους μανδραγορες (λενε οτι οποιος τον ξεριζωσει φερνει πανω του βαρυτατες καταρες και οποιος τον πιει, καπνισει κτλ ισχυροτατες παραισθησεις -λογικο μου ακουγεται)

p3292282

Και φτασαμε ετσι στο Χαλκι. Για πολλοστη φορα εβγαλα φωτογραφια τη ταμπελα απο το παλιο αποστακτηριο

p32923521

τα ψαρακια σε πορσελανη απο το Fish & Olive

p32923532

και ενα απο τα μπαλκονια που μου αρεσει δυο βηματα πριν βγουμε στον αμαξωτο

p3292355

γαλακτομπουρεκο φρεσκο στη γωνια (αλλα σε οποιον δεν αρεσει να παει στη Χριστινα στο Κιτρο)

p2220047

ακριβως απεναντι στο προαυλιο της βιβλιοθηκης ενα τεραστο δεντρο

p2220059

και μετα πυργοι και θηραιοι και εκεινα τα ακροβολισμενα διακοσμητικα που μου θυμιζουν τεραστιους φρονιμητες (δεν εχω φοβια με τους οδοντιατρους)

p2220045

p2220036

p2220035

την περιηγηση κλινουν σχηματιζοντας αψιδα οι ελιες

p2220041

ΥΓ οι τελευταιες φωτογραφιες ειναι απο μια παλιοτερη βολτα. Αλλα σε λιγες μερες , καποιοι περιμενουμε να μαθουμε κατι, οποτε βιαστηκα να κανω ανακεφαλαιωση

ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ

14 thoughts on “εαρινη αποδρασις in the plain of Tragaia

  1. Πολυ ομορφη αναρτηση….εσυ εκανες την βολτα αλλα εμας μας αφησες να παρουμε μια μυρουδια αποτον ομορφο κοσμο της φυσης που ξυπνα. ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ !!!!

  2. Πολύ όμορφη βόλτα!
    Έχεις δίκιο για τα χρώματα στη φύση… κάπως έτσι παρατήρησα κι’ εγώ ότι εμφανίζονται.
    Η αγαπημένη μου εικόνα από την Άνοιξη είναι οι κόκκινες παπαρούνες και οι κίτρινες μαργαρίτες σε συνδυασμό🙂 .
    Φυτρώνουν δίπλα δίπλα και μαζί με το πράσινο δημιουργούν μια πολύ όμορφη εικόνα!

  3. @…και εγω βολταρω στα δικα σας μερη, ισσαλε!

    @λεμονατη, μας αργουν. και ο εκενυρισμος μεγαλωνει καθως αυριο με την απεργια υπαρχει κοσμος που ουτε καν εχει περασει απο το μυαλο του η χρησιμοτητα της…μαυρο το μελλον στην εκπαιδευση

    @κροτ! τοσα ωω τι καλα εχω κανει με τις αναμεταδοσεις σου απο την κεντρικη ευρωπη (και οχι μονο)

    @λιλι8, συναντησα μονο 2 παπαρουνες αλλα θα τις βγαλω οταν εχουν την τιμητικη τους. μια ερωτηση , εχεις κωδικο για τα ποστ στο μπλογκ σου? no access

  4. @ mistounou, και ανα-συνταξη δυναμεων…

    @vad, που να δεις αλλους παραδεισους που εχει το νησι…και δεν εννοω μονο τις θαλασσες

    @irini, τοτε που θα περπατας εδω εσυ εγω θα περπατω στη ριγιλης για εκεινη την εκθεση που μου κεντρησε το ενδιαφερον…

    @κουπεπ1, και εγω νοιωθω σιδεροδεσμια συχνα πυκνα απλως τα δεσμα μου επιτρεπουν να κανω εξοχικους περιπατους , τα αλλα τα διαβαζω στ μπλογκ σας

Σχολιάστε

