Magritte με αφορμή ενα συννεφο (ή μαλλον κανενα)

H μέρα φωτεινή , καταγαλανος ουρανός και ουτε ιχνος συννεφακι. Απολυτως κανενα.

Ομως, οπως δεν μπορω να πιστεψω οτι αυτη η μερα ειναι η γαληνη πριν την καταιγιδα ,ετσι δε μπορουσα να σκεφτω οτι θα δημοσιευα σημερα το παρακατω ποστ. Θα ξετυλιξω τη ακριβή σειρα των αλυσιδωτών, γεγονοτων και σκεψεων που με οδηγησαν σε αυτό (κατα τον προσφιλη τροπο των σουρεαλιστων που τοσο μαγευονταν απο το τυχαιο και το παιχνιδι των συνειρμων )

1. Στο Google, σημερα τουλαχιστον, φιγουραρει η πληροφορια των 110 χρονων απο τη γεννηση του René Magritte. Αυτο το συνειδητοποιησα πινωντας τον καφε και αφού μολις

2. ειχα επισκεφτει το blog της εκ Βρυξελλοχωριου ορμώμενης Krot , κανοντας ενα σχολιο που επαναλαμβανω και εδω

3. με αφορμή φυσικά την παντελή ελλειψη συννεφων

4. στα ματια του μυαλου μου ήρθαν οι παρακατω εικονες που ειχα δει σε ανυποπτο χρονο για το νεο Μουσειο Μagritte που ομως δε θυμώμουν πού

magritte

magritte2

5. Θυμηθηκα ομως οτι εχω στα προχειρα αλλο ενα ποστ με τιτλο την αρχη της διασημης προτασης του συγκεκριμμένου σουρρεαλιστη ζωγραφου  Ceci n’est pas une pipe (αυτο δεν ειναι μια πιπα) αλλα μολις χθες βραδυ ειχα σκεφτει να το ονομασω Πατριδογνωσια και να το ενταξω σε μια αλλη θεματικη

6. και οχι αυτη του Σουρεαλισμου με την οποια φλερταρω παρα πολυ καιρό (μαρτυς μου η phd)

To νερό ειχε μπει πια στο αυλακι , οι συμπτωσεις παρα ήταν πολλές και μαλλον πιο ισχυρές απο την υποχρεωση που ειχα για τις 830 το πρωι (συγγνωμη Β. ) οποτε εψαξα για κατι παραπανω απ’ ότι θα βρειτε στη Wikipedia για το νεο Μουσειο Magritte το οποιο θα ανοιξει τις πορτες του στις 9 Ιουνιου 2009 στις Βρυξελλες.

Στις αιθουσες του , η μεγαλυτερη συλλογη εργων του βελγου σουρρεαλιστη θα κατανειμεται καπως ετσι. Παρεμπιπτοντως, βρηκα μια ενδιαφερουσα δημοσιευση και φωτογραφιες (και εκεινη με την πιπα) για μια εκθεση που εγινε στο Los Angeles County Museum of Art (LACMA) με τιτλο Magritte and Contemporary Art: The Treachery of Images

PS1 στις Βρυξελλες δεν εχω παει ποτέ

PPS αντιλαμβανομαι οτι μερικές φορες παραέχω hypetextuelle σκεψη για να γινομαι κατανοήτη

PPPS οι αυθεντικές φωτογραφιες που αναδημοσιευω  ΕΔΩ και ΕΔΩ

Καλημερα και καλο σαββατοκυριακο!

4 thoughts on “Magritte με αφορμή ενα συννεφο (ή μαλλον κανενα)

  1. Έχω μείνει πίσω (τον τελευταίο καιρό)_σ’ευχαριστώ για την suggestion_είσαι όντως εντελώς hypertextuelle_αλλά μου αρέσουν οι connexions που δεν σχετίζονται εκ πρώτης όψης_ και εκ δεύτερης αποκάλύπτεται το κρυφό νήμα.
    Ελπίζω να είχες καλό ΣΚ.

  2. …παντως δε σε βλεπουμε συχνα΄,ma chère
    ειμουν που ειμουν παιδιώθεν λιγο αλλαλουμ στη σκεψη, με το ιντερνετ εχω χειροτερεψει
    μου δινεις κουραγιο, ειναι βαρετό να ξετυλιγω μονη το κουβαρι

  3. και ‘συ με ενθαρρύνεις…γιατί είμαι στο τσακ να κλείσω το μαγαζί μπλογκ…για να προχωρήσω ένα άλλο προτζεκτ…απ’την άλλη λέω κρίμα…on verra, χαλαρά πάντως.
    xxx

  4. phd, προσωπικά εχω κλεισει ενα αλλο μαγαζι πριν ανοιξω αυτο εδω και εχω και αλλο ενα (διπλοθεσιτρια δηλαδή )αλλα πως ειμαστε σιγουροι οτι ειμαστε μονοι μας σ αυτη τη σφαιρα ?(blogosphère comprise)

    τετοια λεγε..και ειχα καθιερωσει une pause-science for coffee
    bix

Σχολιάστε

