περί συμπτωσεων και …κοινωνικών δεξιοτήτων

gooooooooooooooooooooooooooooooooοοοοοοοοοοοooooooooogle.

i’m feeling lucky.

που ψαχνω αλλοτινους φιλους , αντιζηλους και ερωτες.  που προσπαθω να θυμηθω ονοματα γραμμενα πισω απο φωτογραφιες και τετραδια που δεν εχω μπροστα μου. να ναι αραγε αυτος? να ειναι η ιδια? και δε της φαινοταν ! μα τον καταπιε η γη?

πέρνω μια απο τις δισεκατομμυρια διοδους επικοινωνιας, εξοδους κινδυνου, δρομους διαφυγης. χώνομαι σε καποια απο τις δισεκατομμυρια τρυπες που αφηνουμε ανοικτες, μαζευω ,μερικά απο τα φασολια του Κοντορεβυθουλη -τα οοοοοοοοοοοοοοο του google. Και οχι μόνο.

χ8ες στο γνωστό Pascaloσπιτο πληκτρολογουσα εκκλισεις, εστελνα μυνηματα σε ψηφιακα μπουκαλια ενώ απεναντι ο μοναχικος γερακος ταίζε τα περιστερια στα καγκελα οπου οι ιδιοκτητες δεν ειχαν φυτεψει εχθρικες αντιπεριστεριακες βελονες.

Νοιωθω μοναξια, quieres ser mi amigo * ? , je me sens seule, μ΄ακουει κανεις;

χ8ες , τοτε στη προ μπλογγερ εποχή.

σημερα, μπαινω σε σπιτικά και συνομιλω με σπιτονοικοκυριδες και καλεσμενους που νοιωθουν οπως εγώ και σκεφτονται οπως εγω. Ειπα εγω ? πια ειμαι εγω? Ποια ειμουν εγω ?

ξαναγυρναω στο Google. Ribenaki. Ribenaki? Το ψευδώνυμο μου για πολλα χρονια, ενθυμιο απο τα φοιτητικα χρονια οπου δυσκολευα τους παντες με ένα πολυσυλλαβο επιθετο. Ο χυμος διαφημιζοταν στην τηλεοραση, το φρουτο παρεπεμπε στο σημαινον , η καταληξη -ακη στους εκ Κρητης ορμωμενους, και εγω που ονειρευομουν να γινω συγγραφεας ειχα βρει τουλαχιστον τί θα γραφει πανω πανω το εξώφυλλο του μελλοντικου μου πονηματος : Κ. Ριμπενάκη. Βασικό. Το πιο βασικό.

Πληκτρολογώ  Ribenaki. Και ομως. Kαποιος αλλος κυκλοφορεί με αυτο το όνομα και θελω να τον γνωρισω. H Αγγελικη Νικολουλη ξυπναει μεσα μου . Αγριευομαι. Οπως αγριευτηκα με το Νεα γυναικα μονη ψαχνει.

Εχετε δικιο. Πρεπει να κανω αλη8ινους φιλους. Δε πρεπει να κοιταζω το γερακο αλλα το γιο του αραβα στη γωνια. Ας πηγαινω μονη στο café chez Léa.

σημερα ψαχνω στο google earth ,κατεβαζω την εικονα, σημειωνω με κοκκινο το Pascaloσπιτο και παρατηρω οτι εχει ανοιξει ενα Couleur café στη γωνια. Πιστευω οτι κατα συμπτωση παιζει και το ιδιο τραγουδι που προτεινε η phd.

* –Hola! como estas?

-Bien. o quieres que te cuente?

8 thoughts on “περί συμπτωσεων και …κοινωνικών δεξιοτήτων

  1. Καλά δεν παίζεσαι με τίποτα…Κρατάω από το ποστ, την έκφραση πριν και μετά το μπλογκινγκ…Έχει πλάκα αλλά είναι και deroutant η οικειότητα που αποκτάς με τους συνομιλητές σου. Τους ξέρεις και δεν τους ξέρεις. Και παρόλα αυτό λες quieres ser mi amigο/a? Όπως επίσης έχει ενδιαφέρον αυτά που μαθαίνεις για τον εαυτό σου γράφοντας δημόσια…Μια ωραία εμπειρία τελικά.
    Υ.Γ Νόμιζα ότι η σύμπτωση είχε να κάνει με την Winehouse, αλλά και το couleur cafe δεν με χαλάει.

  2. m aresoun ta orthografika kai i xrisimopoisi stin idia seira px to poia kai pia… me tin idia ennoia alliws grammena.. (tha m peis simptwsi? siga mi mou peis kai koinwniki deksiotita….. )

    kai egw px grafw se mia leksi to epsilon px me 2 diaforetikous tropous. asxeto alla… stamatise o eirmos. paw

  3. @phd, συμφωνω…δεν τους ξερω, δε με ξερουν, ακομα και το ψευδώνυμο ποτε το χρειαζομαι και ποτε με κουραζει. (δε το ηξερα) .Μου αρεσει αυτη η εποχή γιατι μας βαζει σε εκπληξεις!

    προσγειωθηκα στο επιστημη και καφεδακι γυρω στο winehouse post

    @narita ,αν σου αρεσουν τα ορθογραφικα τοτε εισαι σε σωστο μπλογκ (=αυτο ειναι τυχη, μεσα σε τοσα διαλεξες το σωστο)
    παο ? 13?

  4. τρελλαινομαι για συμπτωσεις!
    me gustan! και μου εχουν συμβει ουκ ολιγες.. χρονο να εχουμε να λεμε….
    ειναι σαν να ανακαλυπτεις εναν παραλληλο κοσμο!
    για μενα αυτο σημαινει διαθεση για να ανακαλυπτεις!

    ribenaki, ο χυμος παντως ribena σε μικρη συσκευασια ειναι σουπερ! εχει δυο γευσεις, δεν ειναι??

    νομιζω οτι ελκουμε κατα καποιο τροπο ανθρωπους that think alike (μα που ειναι εκεινη η μεταφραστρια?)

  5. κραταω αυτη την εκφραση
    εχει εναν φοβερο δυναμισμο

    δεν μιλαω ισπανικα
    je me sens frustrée

    sign o’ the times οι διαδικτυακοι περιπατοι
    enjoy them

    εστελνα μυνηματα σε ψηφιακα μπουκαλια ενώ απεναντι ο μοναχικος γερακος ταίζε τα περιστερια στα καγκελα οπου οι ιδιοκτητες δεν ειχαν φυτεψει εχθρικες αντιπεριστεριακες βελονες.

  6. @λειλα, και εγω, και αφου 8α χωλαινω μια ζωη στα μα8ηματικα 8α μου φαινονται παντα ανεξηγητες WOOOW

    -2χρωματα? τοτε το πιο σκουρο χρωμα
    -ομοιος ομοιω αει πελαζει
    @λεμονατη μυρωδατη! πως βγηκε δυναμικη μια προταση που περιγραφει μια σκηνη απεναντι απο τη κλινικη της Brocca? φαντασου ποσο ηρεμη ειμουν -τοτε?τωρα?
    σου μεταφραζω (η αγαπημενη μου στοιχομι8ια about sign o times)

    -γεια σου!τι κανεις?
    -καλα. Η μηπως θελεις να σου πω?
    (τωρα ξερει(ς)

Σχολιάστε

