Ενα mail με πολλαπλούς παραληπτες 3 χρονια πριν

Μολις εκανα εγχειριση. Δεν ειμαι πια στο χειρουργικό κρεββατι, με μετεφεραν στο θαλαμο, βλεπω αλλους ασθενεις. Απο το παραθυρο δε βλεπω τιποτα, παρα μονο τον ουρανο.

Αρχιζω να ανακτω όλες τις αισθησεις μου και να αισθανομαι τα μελη μου. Η επιδραση της αναισθησιας τελειωνει. Διαολε! Φωναζω τη νοσοκομα. Ποναω! Πονάω!

Ερχεται προς το μερος μου. Κοιταζει την καρτελα μου. Με κοιταζει.

Μια ηρεμιστικη! Διαολε! Μια ηρεμιστική! Σπαω. Δακρυα κυλουν στα μαγουλά μου, νοιωθω την απωλεια ενος κομματιού μου. Μια πληγη που αιμορραγει, που δε μπορω να γλυψω, να γιατρεψω με το σαλιο μου, που δε μπορω καν να δω.. Ποναω!

Οι νοσοκομες του οροφου σπευδουν, ανησυχες απο τις φωνες που αντηχουν δυνατά στο διαδρομο.

-ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ;

Δε ξερω.

Δε σταματω παρα μονο οταν η νοσοκομα μπιξει τη συριγγα στη μπουκαλα με τον ορο που κρεμεται διπλα μου. Ποσο ηρεμει! Θεέ μου! Ποσο ηρεμεί…  

Εχω αναγκη απο τα placebo μου, τις ψευδαισθησεις μου , τις απογοητευσεις μου, τις ευτυχιες μου, τα χαχανά μου…εσάς.

      στους φιλους μου που υπηρξαν συμπρωταγωνιστές , συγγραφεις αυτων των θορυβωδων θεαμάτων. RESPECT! YO! 

      στους φιλους που ηρθαν αλλα εφυγαν απο την αιθουσα νωριτερα. DE GUSTIBUS ET COLORIBUS , NON DISPITANDUM . Μαθαινω παρολα αυτά.

      σε εκεινους που δεν ειχα το χρονο να γνωρισω καλύτερα. Θα χαρω να το κανω καποια στιγμή

      στους εραστές μου που με εκαναν να ανακαλύψω την πολιτισμική διασταση του ερωτα. Θα κρατησω μια-ή περισσοτερες- ωραιες αναμνήσεις

      σε εκεινους που συναντησα στα παρκα, στο δρομο, στις γεφυρες και που μοιραστηκαν μαζί μου την τεραστια απολαυση να διηγησε ιστοριες -αληθινές ή φανταστικές

     στο πληθος των αγνωστων, διαφορετικων χρωματων και γλωσσων. LA FETE! 

     στις εκπληξεις

     στους ακουραστους ταξιδιωτες

     στα ταξιδια των αισθησεων

 Γυριζω στην Αθήνα.                                                        

CREDITS   

 Aν οι λεξεις ηταν ακτινογραφία, στο ιατρικο ιστορικό της ασθενους θα βρισκατε αυτο το γραμμα. Επειδη η επιστημη δεν εχει ακομα τοσο προοδευσει (Η Χαλέ εχει κατι κατά νου) το αναρτω σε αποδοση στα ελληνικά.

H ασθενης τη σκαπουλαρε και ζει τον ερωτά της σε επιγειο παραδεισο με τα χρηματα που κερδισε σε jackpot στο Joker. Καποιοι κυκλοφορουν αναμεσα σας και καποιους θα μπορουσε ισως να αναζητησει στο Facebook αν γνωριζε πληρες ονομα και επιθετο. Οποτε τις εμειναν οι αναμνησεις που απο καιρο σε καιρο ξεσκονιζει. Η maria lemonati! εχει αρχισει απο καιρο στο reminiscence.

9 thoughts on “Ενα mail με πολλαπλούς παραληπτες 3 χρονια πριν

  1. Πολύ μυστήριο πέφτει εδώ αλλά δεν θα ψάξω πολύ, παρόλο που τρόμαξα στην αρχή! Μια καλησπέρα ήθελα πιο πολύ να πω και να ανταποδώσω την επίσκεψη σου.
    Επειδή είμαι και ‘γω παρατηρητική… βλέπω ότι άλλαξες τη φώτο-ταυτότητά σου. Lempincka λοιπόν. Καλό.
    Άντε καληνύχτα et a bientot.

    P.S. Le bonsoir a Maria Lemonati!

  2. και εγώ το έχω διαβάσει το ποστ σου αρκετές φορές σε διαφορετικές μέρες , σε διαφορετικές ωρες της ημερας με διαφορετικη καθε φορα διαθεση . μπας και βγαλω νοημα. καθε φορα κατι βγαινει. ποτε ολοκληρωμενο. εχω να πω ομως κατι πανω σε αυτο.

    καπου θα εχει γινει λαθος στη μεταφραση λολ

  3. αγαπημενοι μου phd και narita ,
    σας αποστελλω αυτην την καθυσηχαστικη απαντηση γιατι πολυ με συγκινησατε με το ζωηρό ενδιαφέρον σας.
    τα φαρμακα εινα ισχυρά και βλεπω να πετουν γυρω μου πολυχρωμοι αγγελοι;-)
    ομως οι νοσοκομες ειναι ευγενικές και χαμογελαστές και με αφηνουν να ακουω Bjork και να βλεπω dvd με τις παλιες ταινιες του almodovar, απλώς πρεπει να χαμηλωνω τον ηχο
    το lotto μου επετρεψε συγκεκριμενα να φορτωσω το αυτοκινητο και να μη το αφησω να το φαει η αλμυρα. δεν το ηξερα τοτε οταν εστεινα σκηνουλα στη Δονουσα. Σκεφτομαι, εαν δεν τα ξοδεψω αλλου, του χρονου στα γεννεθλια μου να καλεσω την amy winehouse, αλλα το κοριτσι κανει αστατη ζωη οποτε βλεπουμε..
    μπορει και να δωσω κατι σε εναν φιλολογο να επιμελλειται τα ελληνικα μου στο μπλογκ :-p
    ηρθε ο αγαπημενος μου επισκεψη πρεπει να σας αφησω
    σας φιλω σταυρωτα
    η αλλη

  4. Le mystere devient de plus en plus opaque.
    Στ’ αλήθεια… είσαι στο νοσοκομείο;;; Τι να πω…περαστικά σου και σιδερένια πάντα. Και θεώρησε τον εαυτό σου τυχερό που ξέρεις ότι έχεις αγγέλους (φύλακες) γύρω σου. Αγάπη και πραγματική ζωή σου εύχομαι.

  5. με τρομαξε λιγο το ποστ..
    ομως οτιδηποτε ειναι περαστικο και ξεπερνιεται, τοτε δινει δυναμεις για συνεχεια..
    θα κρατησω τα ομορφα στοιχεια του ποστ και θα στειλω κυμα αισιοδοξιας.. μαζι με αμμο θαλασσια οπως αρχισα απο το δικο μου βλογ (λογω διακπων φυσικα)
    ειμαι και σε φαση ανασυγκροτησης τωρα λογω προσφατων διακοπες οποτε δεν τα αντιλαμβανομαι κι ολα με την πρωτη (ή με την δευτερη) οποτε συνεχιζω να διαβαζω και να ξαναδιαβαζω το ποστ σου και ολοκληρο μα και μεμονωμενα κομματια που μου αρεσουν.. ο καθενας μπορει να το δει με τη δικια του οπτικη..

    νιαου

Σχολιάστε

